Але ці ж плюси дуже легко перетворити на мінуси:
- якщо один із 20 партнерів вирішив покинути бізнес, необхідно викупити у нього «частину ТМ». Інакше ви не зможете ліцензувати, подовжити термін, продати цю інтелектуальну власність;
- не факт, що мінус, але багато хто забуває дати ТМ у використання своїй же компанії, тому у податкової служби можуть виникнути питання;
- роялті за використання оподатковується не 5% єдиного податку (як хтось вважає), а 18% - це податок на прибуток і 1,5% - військовий збір. Звісно, це не зовсім вигідно;
- якщо власник ТМ помер, а спадкоємці не знали про існування ТМ або іншого об'єкта і не внесли нічого у заповіт, складно потім щось довести.
На кого краще реєструвати ТМ, на юридичну особу або фізичну, однозначно відповісти не вийде. Приходьте, будемо розбиратися.