Але якщо компанія заздалегідь знає, що під ТМ Volkswagen будуть випускати не тільки автомобілі, а і автомобільні бампери, фари, ще на етапі реєстрації їм потрібно зареєструвати ТМ в різних класах: бампери – клас 12 (частини транспортних засобів), а ось фари – клас 11 (пристрої та установки освітлення).
Припустимо, що врахували всі можливі варіанти на майбутнє, заплатили збір за кожен клас, та працюють собі.
Потім, наприклад, починають випускати засіб для очищення автомобільного скла. Чи можуть додати новий клас до вже зареєстрованої ТМ? Ні. Потрібно заплатити збір і зареєструвати ТМ Volkswagen під новий клас (засіб для очищення автомобільного скла це який клас?).
А чи може якась інша компанія зареєструвати ТМ Volkswagen під виробництво засобів для очищення автомобільного скла? Ні, тому що цей продукт перетинається із основним класом ТМ – транспортні засоби.
А ось зареєструвати таку ж ТМ під зовсім інший клас - можливо. Наприклад, морозиво. Ніхто не переплутає, що виробник автомобілів Volkswagen и морозиво Volkswagen – це один і той самий бренд. Хоча… і тут можна посперечатися. Часто бренди називають своїм ім'ям зовсім неочікувані речі.