У вересні Levi's подали позов проти французьського бренду Coperni через використання у джинсах схожих тканинних ярликів та візурунка швів на кишенях. Levi Strauss & Co зареєстрували торговельну марку для червоного ярлика в 1965 році, який раніше використовувався як частина корпоративного логотипу та на торгових вивісках. Крім схожих елементів дизайну джинсів, об'єктом позову також є справжні продукти денім-гіганта Levi's, які були «перероблені» гучним модним брендом без дозволу!
Отже, апсайклінг – справа корисна, але в той час ризикована. Думаючи про порятунок планети можна ненавмисно вчинити trademark infringement.
Як бачите, торговельною маркою можуть бути будь-які елементи продукції, завдяки яким компанії вирізняються серед конкурентів: колір, оригінальний шов, ґудзики, і, безпосередньо, логотип. А зареєструвати їх допоможуть професіонали – патентні повірені. Тобто ми.
Будемо уважно слідкувати за цими справами та тримати вас у курсі!